Termenul de livrare se specifica in cotatiile tehnice si financiare ale fiecarui echipament. Termenele de livrare depind de la caz la caz, in functie de mai multi factori: complexitatea masinii respective, situatia din productie la data primirii comenzii, perioadele de concedii sau sarbatori legale, etc.
Oferim Garantie pentru toate Masinile si Utilajele comercializate de firma noastra asigurind: Constatari fizice sau prin Tf., interventii in caz de defectiuni majore piese de schimb si de uzura, interventii in 24 ore in caz de urgente, reparatii a locul unde se afla masina daca nu poate fi transportata la atelierul nostru de reparatii.
Oferim asistenta tuturor clientilor nostri pe toata durata de viata a produselor comandate de la noi: interventii in caz de defectiuni, piese de schimb si de uzura, interventii de revizie tehnica, reconditionari partiale sau totale.
Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile.
Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.
De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare.
Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate.
De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Atentie : Vă rugăm să nu trimiteți documentele de achiziție înapoi producătorului.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Carte cu semne evidente de utilizare, CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat.
De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Contactați apoi banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la cormakromania@gmail.com
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate.
Articolele cu discount de vânzare nu pot fi rambursate.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate.
Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la cormakromania@gmail.com și trimiteți articolul dvs. la adresa Street Trei Fântâni no. 35B, city of IASI, IAȘI county ROMANIA
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs.
Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: Street Trei Fântâni no. 35B, city of IASI, IAȘI county ROMANIA
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului.
Costurile de transport sunt nerambursabile.
Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Contactați-ne la cormakromania@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.
Daca aveti nevoie de ajutor contactati-ne la numarul de telefon +40 729 078 303 publicat pe site?
DA. Toate echipamentele beneficiaza de ambalare corespunzatoare in vederea transportului terestru, aerian sau maritim. Costurile serviciilor de transport si asigurare se evidentiaza in oferta tehnica si comerciala a echipamentului.
Toate utilajele, auxiliarele si accesoriile pe care le comercializam sunt certificate CE si detin certificari ale standardelor de calitate sau fabricatie ISO, TUV, etc.
DA. Pentru mai multe detalii vizitati pagina Finantari.
Utilajele pot fi achizitionate prin programe diverse de finantare via POR, AFIR, POS-CCE, StartUp Nation, etc. Societatea noastra indeplineste toate cerintele de baza ale acestor programe si detinem experienta necesara pentru indeplinirea formalitatilor si realizarea proiectelor.
DA. Chiar daca nu se gasesc pe site, vizitati site-urile noastre adiacente,sau contactati-ne pentru mai multe detalii. Utilajele second-hand comercializate de noi nu provin din surse ne-cunoscute,si sunt re-contionate in prealabil. Nu comercializam masini ce provin din surse indirecte, de la re-vanzatori sau dealeri.